Tuesday, March 8, 2011

Goreng Sayur dgn kuali terbalik---->ustaz azhar lagi

Assalamualaikum n slmt pg semua......

Pg ini adalah pg yg agak membosankan sbbnye td pukul 8 aku pg kuliah yg dijadualkan start pukul 8 abih pukul 11. Tp bila sampai pukul 9 tut tut..... Dr.Yosza, pensyarah aku cakap kuliah habis stakat ni untuk hari ni...Owoh aku rase menyesal g kuliah..X berbaloi aku pg kuliah sejauh 10 kilometer kalu hanye sejam je..Tp xpela, demi menuntut secebis ilmu kene redha la..ke guaner geng2 blogger semua????

Sebenarnya aku xde n3 nk patch kt blog aku ni..aku ni bknnye bnyk idea sangat nk buat n3 ni...Tp drpd dibiarkn blog tanpa n3,aku rase better aku upload kuliah ustaz azhar...ade jugok manfaat sedikit sebanyok..hahaha


 tajuk: goreng sayur dgn kuali terbalik

video ni dh lame duk dlm folder aku..kalu dibiar begitu saje x dop manfaat pun..so better upload kt blog, blh jgk org lain tumpang dengar skali..

                                              ni dia gambar ustaz azhar bersama bob lukman
bob lukman n ustaz azhar mcm adik beradik je aku tengok..haha

2 comments:

MSAG890904. Powered by Blogger.

Tags

OWNER

OWNER

text